TEKLİNK CALL CENTER CRM

Call Center CRM uygulamamız içinde Softphone bulunduran ve hem müşteri temsilcisi hem de supervisor giriş ekranları sunan bir CRM uygulamasıdır.

Uygulamamız santrallerimizle entegre edilerek özelleştirilebilir özellikler sunmaktadır.

Raporlama kısmı ile faklı özelliklerde ayrıntılı raporlar üretilir ve kaydedilir. İhtiyaç durumunda supervisor erişimine açılmıştır. Aynı zamanda supervisor kontrolü için kalite değerlendirme raporları sistemde tutulur.

Softphone sayesinde müşteri temsilcileri sadece kulaklıkları ile bilgisayarlarına bağlanarak konuşmalarını gerçekleştirecek. Diğer müşteri temsilcilerinin durumlarını meşguliyet panosu sayesinde görerek aktarma özelliğini kullanarak arama aktaracaklardır. Sistemin ses kaydı tutması ile her görüşmenin kaydı tutulacaktır.

 

Supervisor ekranından Call Center çalışanlarının bilgileri ve SIP Hesaplarının ayarlamaları gerçekleştirilecektir.

 

Uygulamamızın özellikleri

Supervisor Girişi;

  • Müşteri temsilcileri ve SIP hesapları ayarlanabilir.
  • Raporlamaların ayrıntıları görüntülenir.
  • Ses kayıtları dinlenebilir.

Müşteri Temsilcisi Girişi

  • Softphone ile arama, kapatma, bekletme, aktarma, yeniden arama yapılır.
  • Gelen aramalar Pop-up penceresi ile görüntülenir.
  • Ses kayıtları tutulur.
  • Meşguliyet panosu görüntülenir.
  • Kuyruk yapısı sayesinde gelen aramalar bekletilir.
  • Otomatik çağrı aktarımı sayesinde uygun durumdaki müşteri temsilcilerine aramalar aktarılır.